Monday, March 11, 2013

CEERITA TAK BEST

Assalamualaikum..

Hai.. Dah lama ifa ta update entry pepagi cam gini. Ntah la. Ifa rasa runsing. Hati tak senang. Rasa hilang identiti diri. Perubahan yang ketara dalam diri. Kalau benda elok ok gak..ni x, yang negatif jugak nak menepek dalam diri ni. "Oh,aku tak bersalah!"

Nampak x ifa tengah runsing?

Teruk betul ifa ni. Ada problem baru terhegeh-hegeh cari blog. Kalau diikutkan, tahun ni baru 2,3 entry kot. Nampak sangat ifa meminggirkan blog sendiri. Bukan meminggirkan, tapi banyak kerja. Ifa kan student. Banyak oooOoo assignment nak buat. Quiz, test, presentation lagi tambah lagi dengan final project aka research. Mak oi..research betol-betol mencurik masa ifa yang sangat berharga. Nak berblogging pon tak sempat. Kalau result burok lagi, tak tau aih nak kata apa. Janji tak kena repeat. Dah last sem, tak nak datang poli dah. Ifa nak kerja pulak. YEAY!

Ni lagi satu bala! Pendrive pulak hilang. Huh! Lagi satu sebab buat ifa update entry pagi ni. Masalah dengan kawan-kawan. Mungkin kawan-kawan rasa ifa sama je cam selalu. Hakikatnya, ifa memendam. Nak ditelan mati emak, diluah mati bapak. " Tengok, pandai jugak aku berperibahasa. Kehkehkeh " Makin ditelan makin sakit, makin dibiar makin parah. Ifa sendiri dah rasa. Sakit betol hati kecik ni. Kalau ada kawan-kawan yang baca, ifa minta maaf. "Memang aku sangat tak suka dengan peragai hang! Aku benci dengan orang yang perasaan dan macam eeerrghh... Kalau hang tak suka aku pun aku tak kisah. Aku tak boleh paksa hang suka aku sebab aku sendiri memang tak suka dengan hang. Aku minta maaf sangat-sangat sebab aku memang dah tak boleh nak suka hang."

p/s : Ifa bukan manusia yang perfect. Maaf.

No comments: