Tuesday, December 25, 2012

Last Sem

Assalamualaikum..

Hi... dah lama jari jemari ni tak mencoret cerita kat sini. Ye lah! Ifa kan budak sebok. Selalu sebok.
nak ngadap laptop ifa pun sebok. Padahal, internet tak de. Itulah hakikatnya. Semenjak satu-satunya kakak ifa dah melarikan diri jauh nun ke Sabah, line broadband dipotong! Ya! Beliau amat kejam terhadap adik-adiknya. Ok, ifa tipu. Hihi.. ^_^ (of course beliau sambung belajaq)

Berbalik kepada tujuan asal, Yeay!! Ni last sem ifa kat Politeknik Seberang Perai. Lepas ni, ifa dah jadi orang besaq. Wah..wah..laju je mengangguk. Tahulah ifa ni dah sedia besaq. Emo tetiba. Haha.. Pedulikan. Sambung cerita. Actually, result ifa sem lepas amat sangat tak cukup mengagumkan diri sendiri..Apatah lagi buat ibu dan ayah yang tercinta. (Tatabahasaku yang buruk, tak bermakna SPM dulu B.Melayu E)

Motip letap pic tengah2 entry? Motip??


So, marilah beramai-ramai kita mengambil iktibar. Kegagalan kita adalah penentu kejayaan kita. Samada kita biarkan diri kita terus hanyut dengan kegagalan atau kita sendiri yang mengubahnya. Kita yang memilihnya. Hebat betul ifa berfalsafah. Lepas ni boleh bagi motivasi percuma kat sekolah. Hihi...

Oleh itu, ifa telah menanam azam yang jitu dalam diri ifa. Ifa perlu mencapai azam tersebut pada penghujung semester ini. Berikut ialah :

1. AKJ
2. Pointer kalau boleh nak 4. (tamak betol!)
3. Baik dengan semua kawan
4. Nak kumpul banyak kenangan dengan kawan-kawan.

Doakan ifa ye.


No comments: