Thursday, June 21, 2012

Rindu !!!

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamulaikum..


Lyric :

Rindu itu adalah,
Anugerah dari Allah,
Insan yang berhati nurani,
Punyai rasa rindu..


     So... tak salah kan bila fifa dilamun perasaan rindu. Satu anugerah dan nikmat dari Allah kepada hambaNya. Cakap pasal rindu ni...eh tengah cakap ke? Err... Whatever.. Fifa rindu dengan siapa ni?
Rindukan bf ye? Eyh...fifa tak de bf  la... Abes? Rindu dengan exbf  ke? Hah!! Kenapa pulak aku nak rindu orang yang tak pernah ingat aku?? Hahaha..Terus emo...

     Actually, fifa tengah rindukan rakan-rakan seperjuangan.. Rakan-rakan sekelas. Adik-adik junior yang banyak mulut. Rindu dengan bebelan pensyarah JP.. Huhuhuhu.. Rindu sangat dengan diorang. Walaupun, kitorang masih berhubung di alam maya yang semakin canggih ni, tapi perasaan untuk bersemua muka lebih menebal. 

     Argh!!!! Rindunya.. Nak balik PSP... 

     Sumpah weyh! Aku rindu korang! Rindu nak gaduh dengan Zabir, rindu  bertekak dengan nana, rindu  dengar cerita sensasi dr nurul, rindu bergila-gila dengan yana, rindu nak lepaking dengan syuk dan mizah.. Rindu semuanya.. 

      Lagi dua minggu, kita akan bersua. Biarlah perasaan rindu ini bercambah menjadi sayang dalam perhubungan persahabatan kita semua. Biar rindu ini menjadi satu ibadah kepada kita. Separuh tahun a.k.a enam ke tujuh bulan tak bersua, benar-benar menggamit rasa rindu. Terima kasih,Ya Allah kerana mencampak perasaan ini dalam diriku.






No comments: