Friday, December 2, 2011

BabAi pOLi..!

     Esok, 3hb Disember 2011, dengan rasminya fifa akan meninggalkan PSP tercinta ni. Tak datang dah sampai bulan Jun tahun depan!! Sebabnya,fifa akan menjadi seorang pelajar praktikal...menjalani Latihan Industri. Pastinya, fifa akan merindui kehidupan di politeknik, kehidupan seorang penghuni asrama, kehidupan sebagai pelajar DAT A...dan yang paling penting, memang dengan yakinnya, fifa pasti merindui kawan-kawan yang jauh di mata. Sedangkan yang satu negeri pun susah nak jumpa dan terasa rindu, apatah lagi yang menetap di Selatan tanah air. Hua..hua..hua.. Sedeyh pulak!

     Hurm.., babai jugak pensyarah-pensyarah tersayang.. Yang ni fifa suka. Tak kena buat assignment, tak de kuiz, tak payah presentation, tak payah nak mengerah otak untuk jawab exam... Hahaha... Suka! Suka! Yang penting, tak payah dengar pensyarah-pensyarah mulut comel berletiaq dah. Nah! Keluar bahasa Penang fifa. Hehe... Jahat betoi fifa ni. Result teruk nanti, baru rasa nak nangis macam baby.... Ish..tak maw3!!

     Actually, esok, fifa dah nak berangkat ke PSAS bersama kawan-kawan Volleyball. Perjuangan kitorang akan bermula esok. So, babai jugaklah untuk Penang, tempat tinggalku. Fifa nak pergi tempat kelahiran fifa, Perak. Nanti 7 hb, fifa balik sini balik.

     Terakhir, selamat tinggal untuk korang semua. Lepas 7hb nanti, fifa post entry lagi. Hehe..=)

Nampak benor yang fifa nak tinggal korang. Bersungguh-sungguh ni.

Sorry, mr google! Curik pic dari you. =)

No comments: